czwartek, 18 lipca 2013

Deszczowo

Mamy dla was kilka zdjęć z ostatniej sesji ,robionej w deszczu ,dlatego jakość niektórych może nie jest najlepsza ,ale mi i rudej  się podobają ;)











środa, 17 lipca 2013

Hahahah

CHEJKA :)
Tu Dominika :))
Zazwyczaj jak idę na zdj z Martyną to ona jesteś fotografem a ja modelką ;)
Kilka zdj :) +jedno z ogniska z Natalką <3.






Ruda to ja Dominika /Brunetka Martyna , zdj wspólne Domiinika i Natalka ;)